“Кібербулінг або агресія в інтернеті : способи припинення та захист учнів”
Небезпека чекає нас в Інтернеті, навіть, у звичайних, на наш погляд, життєвих ситуаціях. Прогрес – явище різнобічне, яке разом з користю і розвитком несе нові ризики та проблеми. Один із прикладів такої проблеми – кібербулінг. Це досить нове поняття для нашої країни, воно прийшло до нас із Заходу разом із чатами і соціальними мережами.
КІБЕРБУЛІНГ – це новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж тощо. Кібербулінг небезпечний не менше, ніж знущання у звичному розумінні. І зачіпає ця проблема не лише дітей та підлітків (безпосередніх учасників), а й дорослих, які повинні підтримувати і допомагати своїм дітям у такій ситуації та запобігати можливості залякування.
Багато учнів, що стали «потенційними жертвами» кібербулінгу, не витримавши такого психологічного удару, попрощалися з життям.
У групі АсЕл -2 майстер виробничого навчання Плужник Т.П. провела годину спілкування, яка була покликана привернути увагу учнів до питання насилля засобами Інтернет та до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. У ході класної години учні ознайомилися з різними типами кібербулінгу узагальнили знання учнів про сервіси мережі Інтернет, зрозуміли і запам’ятали поняття про те, що означає слово «кібербулінг» . Для того, щоб запобігти проблемі кібербулінгу, батькам, учням і суспільству вцілому потрібно навчитись безпечно використовувати комп’ютер, Інтернет та інші сучасні інформаційно-комунікаційні технології.