Доповнена реальність на уроці «Основи електротехніки»

Доповнена реальність на уроці «Основи електротехніки»

Тім Кук, генеральний директор компанії Apple, неодноразово заявляв, що AR (технологія доповненої реальності) сьогодні є найбільш перспективною технологією. За його словами, доповнена реальність – настільки ж грандіозна ідея, як і створення смартфону. З цією технологією мали змогу познайомитися учні групи Кр-2 на уроці «Основи електротехніки».

Використовуючи додаток «Electricity AR» учні навчилися визначати ціну поділки аналогових вимірювальних приладів та самостійно робити вимірювання з використанням технології доповненої реальності (AR).

Урок побудований за принципом BYOD (Bring Your Own Device – “принеси власний гаджет”), тож учні користувалися власними смартфонами під час виконання практичного завдання.  І це дало можливість вирішити кілька важливих проблем:

  • проблему «що робити з мобільними телефонами учнів під час уроку?»
  • проблему залучення до отримання знань.

BYOD – це шлях до «легалізації» мобільних пристроїв і перетворенню їх з ворогів на союзників. А технологія доповненої реальності – це можливість занурити здобувачів освіти в тему уроку, візуалізувати певне складне поняття та надихнути їх на виконання самостійного завдання. Застосування на уроках доповненої реальності (AR) може розширити можливості викладачів, надаючи надзвичайно цікавий цифровий контент та функції, які в найкоротші терміни можуть вмотивувати здобувачів освіти до навчання.