Педагогічні читання 2020
З розвитком і поширенням новітніх технологій професійної освіти, про які ми чуємо на кожному кроці, однією зі складових професійної компетентності педагога є обізнаність у сфері стратегій розвитку інноваційних технологій при підготовці кваліфікованих фахівців, тому перед сучасним педагогічним працівником постають нові нелегкі завдання – навчаючись і перебудовуючись під нові вимоги часу вчити інших з урахуванням сучасності.
Невід’ємною частиною методичної роботи є педагогічні читання. Метою педагогічних читань є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, оновлення інформаційного та методичного забезпечення навчально-виробничого та виховного процесу, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів, сприяння творчому та професійному зростанню педагогів.
З метою підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників та з метою удосконалення науково-методичного рівня педагогів, стимулювання творчої ініціативи, пошуку та підтримки творчих освітян 10 січня 2020 року в Державному навчальному закладі «Олександрійський професійний ліцей» відбулися ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ-2020 на тему: «Інноваційні технології розвитку професійної освіти».
Учасники розглянули ряд актуальних питань, які спрямовані на удосконалення структури й змісту методичної роботи та обговорили перспективи розвитку професійно-технічної освіти у контексті сучасних змін.
Під час проведення заходу обговорювались такі питання:
- Сучасні проблеми підготовки робітничих кадрів та шляхи їх вирішення. Власна точка зору.
- Інновації у професійній підготовці кваліфікованих робітників з урахуванням потреб сучасного ринку праці.
- Творче використання конструктивних ідей у реалізації ключових компетентностей учнів.
- Впровадження ідей педагогічного новаторства у навчально-виробничий процес.
- Формування мотивації навчальної діяльності учнів – запорука їх професійного становлення.
Свою думку та бачення сьогоднішньої освіти висловили у ході виступів та творчої дискусії викладачі та майстри виробничого навчання. Доповідачі ділилися досвідом роботи із запропонованих тем, використовуючи мультимедійні засоби.