Критерії оцінювання виховної роботи

Критерії   оцінювання   організаційно-виховної   роботи   класного керівника з учнями та педагогічної роботи з батьками:
1.
Організаційно-виховна робота з учнями:

  • проведення класних годин і зборів, актуальність їх тематики;
  • індивідуальна робота     з     учнями,     їх     ефективність     і
    результативність;
  • роль учнівського колективу в підготовці колективних творчих
    справ, допомога в їх проведенні;
  • допомога учням у проведенні диспутів, тематичних вечорів
    тощо;
  • допомога учням у фізично-оздоровчій роботі;
  • дослідницька діяльність учнів;
  • організація екскурсій, туристських походів;
  • керівництво органами учнівського самоврядування групи;
  • ведення навчально-виховної документації.

2.Педагогічна робота з батьками:

  • проведення батьківських зборів;
  • індивідуальна робота з батьками;
  • відвідування батьків за місцем роботи і проживання;
  • робота з батьківським активом;
  • впровадження нових підходів до роботи з батьками;
  • робота з організації психолого-педагогічної освіти батьків.

 Критерії оцінювання індивідуальної виховної роботи педпрацівників з учнями:

  • вміння поставити найближчі педагогічні завдання і означити перспективи в роботі з кожним учнем;
  • створення атмосфери доброзичливості, взаємодопомоги;
  • урахування й використання виховної ролі сім’ї – у формуванні особистості учня;
  • вміння вести психолого-педагогічне спостереження і використовувати інформацію про особисті якості учнів;
  • організація спільної діяльності для виконання колективних творчих справ;
  • щире ставлення до учнів, об’єктивне оцінювання вчинків дітей;
  • оцінювання навчальної діяльності і поведінки учнів.