Критерії оцінювання організаційно-виховної роботи класного керівника з учнями та педагогічної роботи з батьками:
1.Організаційно-виховна робота з учнями:
- проведення класних годин і зборів, актуальність їх тематики;
- індивідуальна робота з учнями, їх ефективність і
результативність; - роль учнівського колективу в підготовці колективних творчих
справ, допомога в їх проведенні; - допомога учням у проведенні диспутів, тематичних вечорів
тощо; - допомога учням у фізично-оздоровчій роботі;
- дослідницька діяльність учнів;
- організація екскурсій, туристських походів;
- керівництво органами учнівського самоврядування групи;
- ведення навчально-виховної документації.
2.Педагогічна робота з батьками:
- проведення батьківських зборів;
- індивідуальна робота з батьками;
- відвідування батьків за місцем роботи і проживання;
- робота з батьківським активом;
- впровадження нових підходів до роботи з батьками;
- робота з організації психолого-педагогічної освіти батьків.
Критерії оцінювання індивідуальної виховної роботи педпрацівників з учнями:
- вміння поставити найближчі педагогічні завдання і означити перспективи в роботі з кожним учнем;
- створення атмосфери доброзичливості, взаємодопомоги;
- урахування й використання виховної ролі сім’ї – у формуванні особистості учня;
- вміння вести психолого-педагогічне спостереження і використовувати інформацію про особисті якості учнів;
- організація спільної діяльності для виконання колективних творчих справ;
- щире ставлення до учнів, об’єктивне оцінювання вчинків дітей;
- оцінювання навчальної діяльності і поведінки учнів.