Інноваційна виробнича технологія «Маржинальні продукти»

Інноваційна виробнича технологія «Маржинальні продукти»

Термін маржа (margin) використовується на стику значень «запас» і «прибуток»: маржею називають різницю між ціною продукту і змінними витратами, що відносяться на продукт. Простими словами, маржинальність – це «запас» в ціні, з якого формується прибуток і кошти необхідні для покриття постійних витрат. Чим більше «запас» або зазор між ціною і змінними витратами, тим вище маржинальність продукту, тим більш ефективно його виробництво при інших рівних умовах.
        В чому ж полягає сутність технології саме для підприємств харчування?
А суть проста
Беремо  дешевий продукт , прикладаємо знання і уміння
і отримуємо кулінарний шедевр, який продаємо дорого!
    Суть проста, але зусилля по здійсненню не прості.
Для того щоби отримати продукт, за який споживач готовий викласти більше грошей, необхідно пройти певний шлях.
По – перше, володіти сучасними виробничими технологіями по обробці продуктів, що підкріплено і сучасним обладнанням;
По – друге, мати творчий потенціал працівників, який постійно навчається і розбирається в трендах;
По – третє, основне – це зацікавленість споживача в бажанні нових відчуттів і здивувань і готовність за це заплатити.
Приклад.
Оптова ціна 1кг квасолі -15 грн
Вихід вареної з 1кг – 2,5 кг
Готова страва «Хумус з локальної квасолі»  – приблизно 70-80 грн з виходом 150 г
З урахуванням витрат на додаткові компоненти( до речі теж локальні) і виробничі витрати прибуток може скласти до 400-500%

                              
Методична комісія ресторанного сервісу Олександрійського професійного ліцею вже «дозріла» до цієї технології.  Всі члени комісії об’єднались в творчі групи і успішно працюють над відродженням регіональних українських страв , над доступними і дешевими локальними продуктами, вдихаючи в них нове життя.
У нас вже зібрався матеріал,яким ми успішно ділимося між собою і з учням на майстер-класах, уроках і з радістю поділились з колегами на черговому обласному  онлайн семінарі  «Калейдоскоп виробничих інновацій: виробничі інновації в галузі ресторанного сервісу».
Під час обласного заходу  Горовецька І.М. представила  колегам презентацію «Маржинальні продукти – мода чи необхідність», якою ми можемо поділитись і з вами.
Але робота з цією технологією продовжується постійно і ще у нас багато відкриттів і знахідок попереду.

Презентацію можна скачати тут…