Професійна орієнтація Національної поліції України

Професійна орієнтація Національної поліції України

28 листопада, на базі ліцею, спільно з провідним фахівцем центру зайнятості Губою О.П. та співробітниками Національної поліції України проведений профорієнтаційний захід.

Перед учнями ліцею виступили начальник сектору кадрового забезпечення Олександрійського ВП ГУНП в Кіровоградській області, майор поліції Ярошенко Іван Дмитрович та старший інспектор з О\Д СОВПАП УКЗ ГУНП у Кіровоградській області, старший лейтенант поліції Пономаренко Микола Васильович, які познайомили з професією і особливостями роботи поліцейського. Представники національної поліції наголошували на тому, що вони мають хорошу матеріально-технічну базу, повне соціальне забезпечення  і достойну заробітну плату, як прямий доказ якісного вибору майбутньої професії із подальшою можливістю молодій людині отримати юридичну освіту та робоче місце.

 Крім того, учнів запросили до вступу у вищі юридичні навчальні заклади, розповіли про умови зарахування до ВНЗ внутрішніх справ з можливістю для випускників нашого навчального закладу стати слідчими, оперуповноваженими, дільничними офіцерами та інспекторами поліції. А саме, як отримати безкоштовну юридичну освіту, які предмети складати на ЗНО, яку фізичну підготовку треба мати, а також про співпрацю з співробітниками кадрового підрозділу відділу поліції під час збору необхідних документів тощо. Після навчання на бюджеті курсанта направляють на роботу до поліції, із заробітною платою відповідно до розміру посадового окладу.

Так, національна поліція проводить профорієнтаційну пропаганду щодо навчання своїх громадян для проведення прийому випускників на роботу в різні підрозділи. Саме тому, ті, хто вже вирішив поповнити ряди правоохоронців, мають лише подати заявку до поліції, а інспектори відділів кадрів сформують для випускника необхідний пакет документів для оформлення.

Учні із зацікавленістю слухали виступаючих та задавали питання. Деякі висловлювали бажання в майбутньому поповнити ряди працівників поліції, а тому детально розпитували про умови праці, позитивні та негативні сторони професії, особливості навчання, курсантське життя.