Економічні знання потрібні кожному
Для того, щоб підготувати висококваліфікованих фахівців у сфері обліку, уроки з предмету «Бухгалтерський облік» насичені цікавими заходами в ігровій формі з чіткими правилами, під час якого викладач і учні співпрацюють на професійному та особистісному рівнях з метою отримання стійкого досвіду навчання на все наступне життя. Використання інтерактивних методів навчання відіграє важливу роль на уроках бухгалтерського обліку , гра допомогає активізувати роботу учнів, занурити їх в професію та безпосереднє виконання обов’язків передбачених освітньо-кваліфікаційною характеристикою. Таким чином закладаються основи майбутнього професійного зростання учнів, їх фахової майстерності.
При відпрацюванні лабораторно-практичної роботи з теми «Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками» учні групи ОТ-1 спробували відтворити в умовах навчально-тренувальної фірми порядок розрахунків з постачальниками та підрядниками за одержані товарно-матеріальні цінності. Сценарій гри поділено на сім ланок об’єктів обліку підприємства –постачальника ТОВ «Мрія» та підприємства – покупця ТОВ «Стандарт»:
- Працівник бухгалтерії – бухгалтер виписує підприємству-покупцю первинні документи;
- Головний бухгалтер – здійснює перевірку, щодо правильності оформлення первинних документів, підписуючи їх;
- Директор – надає дозвіл на проведення даної господарської операції, підписуючи ці документи;
- Експедитор – на підставі оформлених первинних документів отримує товар у комірника постачальника;
- Комірник постачальника – проводить відпуск товару та вносить відповідні записи в облікові регістри складського обліку;
- Комірник покупця – проводить приймання товару від експедитора та вносить відповідні записи в облікові регістри складського обліку, складає звіт та передає до бухгалтерії;
- Бухгалтер – проводить обробку документів, складає бухгалтерські проведення.
Таким чином , в ігровій формі відпрацьовуються всі необхідні професійні навички працівників комерційної сфери. Це дає учням можливість самостійно працювати за обраною професією, проявити себе повноцінними спеціалістами – фахівцями, або після набуття відповідного практичного досвіду та стартового капіталу, започаткувати свій бізнес.