Економічні знання потрібні кожному

Економічні знання потрібні кожному

Для того, щоб підготувати висококваліфікованих фахівців у сфері обліку,  уроки з предмету «Бухгалтерський  облік»  насичені  цікавими заходами в ігровій формі з чіткими правилами, під час якого викладач і учні співпрацюють на професійному  та особистісному рівнях з метою отримання стійкого досвіду навчання на все наступне життя. Використання інтерактивних методів навчання відіграє важливу роль на уроках бухгалтерського обліку , гра допомогає активізувати роботу учнів, занурити їх в професію та безпосереднє виконання обов’язків передбачених освітньо-кваліфікаційною характеристикою. Таким чином закладаються основи майбутнього професійного зростання учнів, їх фахової майстерності. 

            При відпрацюванні лабораторно-практичної  роботи   з теми  «Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками» учні групи ОТ-1 спробували відтворити  в умовах навчально-тренувальної фірми порядок розрахунків з постачальниками та підрядниками за одержані товарно-матеріальні цінності. Сценарій гри поділено на сім  ланок об’єктів обліку підприємства –постачальника ТОВ «Мрія» та підприємства – покупця ТОВ «Стандарт»:

  1. Працівник бухгалтерії – бухгалтер виписує підприємству-покупцю  первинні документи;
  2. Головний бухгалтер – здійснює перевірку, щодо правильності  оформлення первинних документів,  підписуючи  їх;        
  3. Директор – надає дозвіл на проведення даної господарської операції,  підписуючи ці документи;
  4. Експедитор – на підставі оформлених первинних документів отримує товар у комірника постачальника;
  5. Комірник постачальника – проводить відпуск товару та вносить відповідні записи в облікові регістри складського обліку;
  6. Комірник покупця – проводить приймання  товару від експедитора та вносить відповідні записи в облікові регістри складського обліку, складає звіт та передає до бухгалтерії;
  7. Бухгалтер – проводить обробку документів, складає бухгалтерські проведення.

Таким чином , в ігровій формі відпрацьовуються всі необхідні професійні навички працівників комерційної сфери. Це дає учням  можливість самостійно працювати за обраною професією, проявити себе повноцінними спеціалістами – фахівцями, або після набуття відповідного практичного досвіду та стартового капіталу, започаткувати свій бізнес.